NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




duminică, 18 martie 2012

Pulover tricotat in 3 culori cu torsade

Am vazut  intr-un film un model de torsada. Mi-a placut foarte mult  si am dorit sa-l includ si eu intr-o creatie de a mea.
 
Pe langa modelul de torsada pe care l-am realizat, culoarea centrala a  pulovarului mi-a placut foarte mult cand am vazut-o in magazin. Am cumparat lina  pana sa am un model exact  unde am sa o folosesc.

Si astfel a aparut urmatoarea piesa tricotata.

Puloverul este realizat astfel: intai am facut partea cu cele 2 torsade. Apoi am luat ochiuri din marginea torsadei celei mari si am continuat dintr-o bucata puloverul. Am lasat deoparte ochiuri pe andrele secundare pentru maneci. 
Dupa ce am terminat corpul puloverului am facut si manecile, pastrand acelasi model .
 
La final am facut marginea cu butoniere pentru nasturi. Am cusut nasturii si...gata puloverul.
 Personal imi place combinatia de culori...este destul de reusita si de efect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu