NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




duminică, 12 decembrie 2010

Caciulita de iarna cu 2 fete

Pentru ingerasul meu , care este destul de pretentios,  i-am facut o caciulita cu 2 fete . A fost foarte incantat de ea.
Initial am vrut sa o impletesc la dublu , insa nuantele de culori fiind destul de apropiate mi-ar fi fost destul de greoi. Asa ca am decis sa fac doua caciulite separate dupa care sa le cos impreuna .
Si iata ce a iesit: 
 Si partea cealalta :
 Si inca o poza destul de sugestiva.
 Si astfel copilul meu nu se plictiseste de caciulita lui niciodata.
 O poarta cand pe o parte,  cand pe partea cealalta. Asa cum are el placere in ziua respectiva. Si mai ales ii tine de cald ...mai ales la temperaturile scazute care se anunta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu