NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




marți, 18 ianuarie 2011

Pulover de dama rosu

Acum 3 ani am petrecut revelionul la munte. Si pentru ocazia respectiva am zis sa am ceva nou, original, dragut si unic. Si pentru ca eram la o pensiune de munte am zis sa-mi fac un pulover .


Modelul lucrat cu torsade l-am vazut  intr-o revista , la o reclama,  si am zis sa incerc si eu sa vad ce iese .
Intai i-am facut partea de pe umeri si gulerul  , apoi i-am atasat manacile si partea de pe bust.

Manecile le-am lucrat circular, iar la baza maneca este putin evazata.

Partea cu bustul este si ea mai larga spre talie.



















Este elegant, fin si este si foarte calduros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu