NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




duminică, 11 februarie 2018

Ciorapi tricotati cu andrele circulare


Pe la 10 ani am invatat sa tricotez ciorapi de la bunica mea. Ea folosea o tehnica invatata de la bunica ei cu 5 andrele . 


 Imi placea lucrul asta insa dezavantajul era ca trebuia sa faci fiecare ciorap separat,trebuia sa fi foarte atent cand tricotai sa nu pierzi vreo andrea in timpul lucrului.




 In zilele noastre  am descoperit si alte tehnici de tricotat ciorapi(multumita tehnicilor cautate pe internet).Tehnica care am invatat-o si imi place foarte mult este tehnica de a folosi o pereche de andrele circulare si faci amandoi ciorapii deodata.



Eu sunt incantata de tehnica deoarece se vede progresul muncii tale mai repede, si am descoperit ca o poti folosi si la tricotat manusi, mittens(manusi fara degete).



Sper sa va placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu