NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




marți, 1 martie 2011

Pulover de dama in dungi

Pentru mine am tricotat un pulover . Alegerea culorilor a fost destul de dificila...luand in calcul ca la magazinul unde am cautat nu am gasit toate nuantele dorite(initial puloverul am vrut sa-l fac in nuante de alb,gri si negru).

Negasind culorile dorite am reusit sa fac o  combinatie de culori din cele existente in acel magazin. Pana la urma este destul de reusit si asa ...si pe aceeasi tema se pot face si alte combinatii de culori, totul tine de imaginatie.



Ca si model este tricotat din din mai multe parti. Am inceput cu partea de jos care am tricotat-o circular pana  mai sus de talie, dupa care am continuat cu partea de din spate si cu jumatatile de maneca.


Dupa care am facut 2 parti identice pentru partea de bust si partea din fata pentru jumatatile de maneca.
La sfarsit am cusut puloverul si apoi am completat manacile.

Sper ca este destul de interesant  ...efectul de culori .

Un comentariu: