NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




duminică, 28 august 2011

Paturica cu desene - Final

Ieri mi-am facut curaj si am montat masina de cusut si astfel am terminat paturica cu desene. Asa cum am promis am facut si poze.

De tricota era gata de mult, insa eu vrut sa aiba si un dos de paturica frumos, asa ca i-am confectionat din polar( un material pufos  - folosit la paturi in comert) , un dos placut...astfel ii ofera si o protectie mai buna, si este si mai groasa putin.




Ce sa va mai spun mi-a luat cateva ore sa termin ieri, insa sunt foarte multumita de ce am realizat..



iar copilul meu este in culmea fericirii........





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu