NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




duminică, 16 octombrie 2011

Papucei tricotati

Vine iarna.

Pentru cel mic , i-am tricotat o pereche de papucei de casa.
 
Sa fie grosi si caldurosi au captuseala din polar....si cum spune fiul meu au devenit pufosi....si de cand i-am facut nu se mai desparte de ei.
 
Talpa este si ea tricotata , dar dintr-o lana mai groasa si mai aspra.
 Dupa ce am tricotat toate piesele am inceput asamblarea.
Am cusut partile de deasupra, cele colorate, impreuna cu captuseala de polar.
Apoi i-am cusut captuseala de polar si pe talpa pe interior, dupa care am asamblat si talpile la papucei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu