NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




duminică, 8 ianuarie 2012

Papucei tricotati

Dupa ce i-am tricotat copilului meu o pereche de papucei , am mai realizat niste perechi si pentru adulti.

Iata una dintre ele.

Nu sunt asa de colorati ca a celui mic ...dar sunt la fel de caldurosi si comozi.

Pentru unicitate am incercat un alt model.
Sunt facuti dintr-o singura bucata plecand din spate, continuand partea din fata circular ....la final i-am cusut doar in partea din spate.
Si pentru aceasta pereche am croit din polar dosul lor.



Sunt foarte usori ,  moi si caldurosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu