NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




duminică, 21 februarie 2021

Rucsac crosetat cu tehnica TAPESTRY

 Am crosetat un rucsac / geanta cu tehnica TAPESTRY.Initial l-am crosetat cu gandul de al purta pe umar ca un fel de geanta.



 Insa pe parcursul crosetarii lui m-am gandit sa il  transform si in rucsac.



In acest sens, i-am crosetat ca un fel de clapeta pe care am securizat-o cu un nasture pe unde se introduce bareta si astfel dintr-o geanta de mana se transforma in rucsac.


I-am crosetat si un buzunar interior, cum au majoritatea gentilor.



Pentru siguranta ,fundul gentii este dublu. Este crosetat din 2 cercuri identice cusute intre ele - adica in interior este cusut un cerc de cercul de la croseta.



Sper sa va placa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu