NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




miercuri, 15 decembrie 2010

"Paturica cu desene" - partea I

Dupa cum am spus, m-am apucat de proiectul "Paturica cu desene".
Am reusit sa ajung la magazin si am cumparat o parte din firele de tricotat.


 Si am inceput lucrul. Mi-am listat primele desene ce vor aparea pe paturica si am dat drumul la treaba.


 Deocamdata postez cateva imagini cu  paturica inceputa , iar cu cat inaintez in tricotarea ei vor mai aparea si alte fotografii reprezentative .



Copilul meu este foarte incantat de ce am reusit sa fac pana acum. Abia asteapta sa o termin  ,  daca s-ar putea sa fac toate desene dintr-o data,  asa cum le coloreaza el in cartile de colorat ar fi cel mai fericit, dar asa........... asteapta cu nerabdare finalul.



Si asta a fost prima parte din proiectul "Paturica cu desene ".
Pe viitor in functie de cum am timp sa   lucrez  la el  ( acum luand in considerare ca vin sarbatorile  , am sa lucrez mai putin) , am sa revin si cu partile urmatoare din proiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu