NOU!

Va invit sa vizitati si noul meu blog cu produse realizate prin metoda de Tatting - metoda de crosetare cu suveica sau ac .Diverse modele de bratari cercei si chiar si matisoare.

http://tattingwithmihaela.blogspot.ro/

Va astept !




miercuri, 8 decembrie 2010

Proiecte...proiecte

De vreo 2 luni ma tot gandesc la un proiect mai amplu pentru tricotat.
Ingerasul meu cel mic a primit un patut nou si va primi si o camera noua ...cred ca la anul....
Si in acest sens m-am gandit sa-i tricotez o paturica pentru patut.
E un proiect amblu ca trebuie sa fie destul de mare si vreau sa aiba pe ea tricotate personaje din desenele animate preferate . Deocamdata  am ales desenele care vor aparea pe paturica......bineinteles  dupa discutii cu Emi ...ca el va fi proprietarul , am ales tipul  de fir de tricotat si ce culori imi trebuie.
Zilele  astea sper sa ajung la magazin sa cumpar firele  si  apoi sa ma apuc de treaba.
Am sa mai postez imagini de pe parcursul proiectului...deocamdata am sa  postez alte lucruri lucrate pana acum si terminate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu